Bir Kalp Hırsızı | Beth Ehemann Kitap Yorumu

Merhabalar :) 



Instagram da Unicornlar Okuyor kitap turumuz ile Nemesis Kitap sponsorluğunda Bir Kalp Hırsızı kitabını okumuştuk geçen aylarda. Bize bu kitabı yolladıkları için tekrardan Nemesis Yayınlarına çok teşekkürler. 

Kitabın konusuna gelecek olursak; Kacie Jensen, dört yıl önce yaşadığı terk edilişten sonra kızlarını alarak annesinin yanına döner. İşlettiği otelde annesine yardımcı olan Kacie, aynı zamanda hemşirelik okuluna başlar fakat hiçbir şey planladığı gibi olmaz. Ansızın bastıran bir fırtına kasabanın bütün yollarını kapattığında, otelleri beklenmedik misafirlere ev sahipliği yapar. Konuklarından biri de, uzun zaman önce atmayı bırakan kalbini yeniden hayata döndüren Brody Murphy'dir.
Kitap, uzun süre elimde, çantamda, masamın üzerinde dolaştı durdu... Neden mi? Çünkü benim hiç zamanım yoktu. Okul nedeniyle çok yoğun olduğum için kitap okumaya bile zaman ayıramadım ama ne yapıp ettim bu kitabı bitirmeye şartladım kendimi. Şimdi, ilk önce şunu söylemeliyim ki kitap resmen yazım hataları, kelime yanlışlıkları içeriyorum diye bağırıyor! Okurken çok rahatsız olduğum için bunu belirtmek istedim. İkincisi, hikaye klasik Amerikanvari aşk filmlerini anımsatmadı değil. Çok basit ve okunması kolay bir roman olduğunu düşünüyorum. Karakterler ise çok tipikti. Tamam, şimdi kitabı yerden yere vurmaya gerek yok diyorsunuz haklısınız iyi yönleri vardı kitabın. Mesela, Kacie'nin çocuklarına olan sevgisi, saygısı çok hoştu. Annelik duygusunu çok güzel aktarmıştı yazar o konuda hakkını yemeyelim. Alıntılık çok güzel kısımlar vardı kitapta zaten post-it ile ayırdım oraları.  
Başka, başka, başka... Kitap hakkında ne diyebilirim. Brody'nin Kacie ile olan ilişkisi klasik, ama güzeldi. İkili ilk görüşte birbirlerinden etkilenseler bile aralarına hep bir mesafe koydular. Her şeyi yavaştan alarak, güzel bir şekilde devam ettirdiler ki bu da bence en önemlisi. Diğer kitaplarda hemen aşık olup hemen sevgili oluyorlar. Sizce de bu çok komik ve saçma değil mi? Hemen nasıl aşık olabilirsin ki? 



Kitabı sevdim diyemem ama okunması kolay ve çerezlik bir kitaptı açıkcası. Eğer #readingslump dönemindeyseniz alın okuyun, bir şans verin.
 Kitaba puanım 3,5/5 



'' Bazen, bir şey seni korkutsa da, şans verdiğin takdirde sonucun mükemmel olabileceğini gör istedim. '' 


'' Yirmi dört saat önce, bu kızın var olduğundan haberim bile yoktu. Şimdiyse onun hakkında ki her detayı öğrenmek istiyordum, ayakkabı numarasına kadar...'' 


'' Hayatta, herkes kendine yazılan rolünü oynar derler. Peki bu rolü yazan başkası değil de sizseniz? '' 

5 yorum:

  1. Bu ara bu tarz kolay okunabilecek kitaplar cok ideal geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, kitap okuma alışkanlığını hızlandırıyor diye düşünüyorum :)

      Sil
  2. Bloggerlar toplanıyor sayfasında görüp geldim hemen takibe aldım sizi. Benim sayfama da bekliyoruumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) hemen bakıyorum bende :))

      Sil
  3. Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Sizide bloguma beklerim :) www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil