PİYONUN SON HAMLESİ - LISA UNGER




"Kesinlikle okuduğum romanların en iyilerinden biri diyebilirim!"
-Tess Gerritsen-

''Kanımda cinayet akıyordu. DNA'mın iki ipliğinde de cinayet yazılıydı. Bundan kaçmak için elimden geleni yapmıştım, ama nereye gidersem gideyim, orada da aynı kişiyim.''

Lana Granger, psikolojik sorunların yanı sıra cinsel kimlik karmaşası yaşayan ve sırları olan genç bir kızdır. Buna rağmen okul hayatında oldukça başarılıdır. Üniversite eğitiminin son yılında annesinin vasiyeti üzerine işe girerek kendi ayakları üzerinde durmak için çocuk bakıcısı olarak çalışmaya başlar. Bakıcılığını üstlendiği on bir yaşındaki Luke da kendisi gibi sorunlu bir çocuktur. Fakat zaman geçtikçe Lana, onun yalnızca çocuklara mahsus problemleri olmadığını, bunun da ötesinde tehlikeli biri olduğunu fark eder. Lana'yı içinden çıkılmaz bir girdabın ortasına sürükleyecek ve herkesten gizleyerek maziye gömdüğünü sandığı ölümcül sır, bu esrarengiz çocuğun eline geçmiş olabilir miydi? Belki de geçmişine ait eksik parçalardan biri Luke'un ta kendisiydi…

Şimdi nasıl anlatsam ki kitabı size. Ne desem spoiler olacak o yüzden hislerimi anlatayım. Başta şunu söylemeliyim ki, HARİKAYDI. Yani soluksuz okuyabileceğiniz romanlardan birisiydi. Kurgu, olaylar o kadar inanılmaz ki. Okurken kendinizi olayların içinde buluyorsunuz. Yazar sürekli sizi ters köşe yapıyor. Hiç beklemediğiniz şeyler oluyor bu da kitabı daha iyi, daha heyecanlı okumanızı sağlıyor. Kitabın arkasında ki yazısından daha fazla, daha ilginç olaylar oluyor. Yani kitabı alıp arkasına baktığınızda ''üff yine sıradan bir konu'' demeyin çünkü çok büyük bir hata yaparsınız. 

Kitapta ki karakterlerin psikolojik sorunları o kadar tuhaf ki. ''Bir insan nasıl böyle olabilir?'' diye düşünmeden edemedim. Doğruyu söylemek gerekirse reading slump yüzünden kitabı bitirmem uzun sürdü ama sonra kitabın ortasına geldiğimde ''Neden aptallık edip de bu kitabı elimde süründürmüşüm ben?!'' diye kendime söylendim. Kitabı bitirdiğimde kafam ağırlaştı diyebilirim... 

BURADAN DUYURULUR BU KİTABIN FİLMİNİ İSTİYORUM ARKADAŞ! 

Daha önce gerilim kitabı okumayan ben, şimdi bu kitap sayesinde gerilim kitaplarına sarmaya başladım!! 
Ya ne diyebilirim ki gidip hemen alın ve okuyun derim! 

2 yorum:

  1. Gerilim sever biri olarak tam benlik :) Bayılırım Okumaya :) Sizi,de gerilim severler Kulübüne dahil edelim o zaman :) Bir not alayım bunu ben :) Teşekkür ederim paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, çok mutlu oldum :)))

      Sil